electricity-lambs

FanimeCon 2018 Forums

Advanced search  

News:

Pages: [1]

Author Topic: 510 Alameda Gathering anyone?  (Read 1968 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rhornez

  • Prince of Post
  • Gender: Male
  • Posts: 1001
  • Hug me
    • View Profile
510 Alameda Gathering anyone?
« on: June 03, 2010, 10:02:08 PM »

So im wondering does anyone from the 510 Area Code wanna hang out somewhere like a outing ? doesent need to be big but im considering this:
Where:Martin Luther King Jr.Park,Alameda,California
When:Anytime People will agree to this.
We will mostly discuss Fanime Con how we got there and talk about past years con tips etc. and if more people get word of this,maybe cosplay outing? depends. games if people want games.
How we will identify ourselves is coming with our Fanime Con badges and like a paper or something attached to the badge saying your Forum name.
Why?:More people with similar interests in the bay area getting together and hanging out will promote a sense of friendship when not in Fanime Con,
If people like this we should contact each other potentially making new friends amongst each other.]
Tell me what you think? location can change if people vote on it other than that, discuss.
Age Limit? any as long as your not too old....and not planning on brining alcohol or smoking Please None of that.
Logged

Been going to Fanime Since 2008

Ayanami Rei First Child

  • Post in the Shell: SAC
  • Posts: 1471
    • View Profile
Re: 510 Alameda Gathering anyone?
« Reply #1 on: June 03, 2010, 10:15:17 PM »

I'd totally be down for this. My only concern is having people show up. I once tried to host a local gathering over in Oakland, and only one other person from the Board came.  Seeing as how I live in Alameda, I would LOVE to come to the gathering.

Although Google can't seem to find it, only some shoreline place, which I think is located in Oakland. Did you mean Washington Park by the beach perhaps?
Logged

Rhornez

  • Prince of Post
  • Gender: Male
  • Posts: 1001
  • Hug me
    • View Profile
Re: 510 Alameda Gathering anyone?
« Reply #2 on: June 04, 2010, 07:04:37 PM »

Logged

Been going to Fanime Since 2008

HarpB

  • Inu-Posta
  • Posts: 271
    • View Profile
Re: 510 Alameda Gathering anyone?
« Reply #3 on: June 05, 2010, 05:31:39 PM »

That link does not goes anywhere...
Logged

Rhornez

  • Prince of Post
  • Gender: Male
  • Posts: 1001
  • Hug me
    • View Profile
Re: 510 Alameda Gathering anyone?
« Reply #4 on: June 05, 2010, 06:17:56 PM »

 ??? i just noticed too....ugh dam u google maps well eh i searched martin luther king junior shorline place alameda
Logged

Been going to Fanime Since 2008

sweetchorizo

  • Maria-sama ga Post
  • Gender: Male
  • Posts: 34
    • View Profile
Re: 510 Alameda Gathering anyone?
« Reply #5 on: June 07, 2010, 10:48:32 PM »

This should help  http://maps.google.com/maps/mm?ie=UTF8&hl=en&ll=37.738752,-122.209768&spn=0.026811,0.066047&z=15

it's kinda up there but it would be cool to meet up with some fellow con goers.
Logged

Rhornez

  • Prince of Post
  • Gender: Male
  • Posts: 1001
  • Hug me
    • View Profile
Re: 510 Alameda Gathering anyone?
« Reply #6 on: June 09, 2010, 04:46:55 PM »

This should help  http://maps.google.com/maps/mm?ie=UTF8&hl=en&ll=37.738752,-122.209768&spn=0.026811,0.066047&z=15

it's kinda up there but it would be cool to meet up with some fellow con goers.
yup this is exactly the place  :P :D
Logged

Been going to Fanime Since 2008

Ayanami Rei First Child

  • Post in the Shell: SAC
  • Posts: 1471
    • View Profile
Re: 510 Alameda Gathering anyone?
« Reply #7 on: June 09, 2010, 10:24:29 PM »

Soo...I'm down for picking a time and a place to hang out there.

So would we do this on a weekday...?
Logged

Rhornez

  • Prince of Post
  • Gender: Male
  • Posts: 1001
  • Hug me
    • View Profile
Re: 510 Alameda Gathering anyone?
« Reply #8 on: June 10, 2010, 09:55:14 PM »

hmm no idea maybe a saturday or sunday but since im out for the summer weekday is fine only if anyones free at all + we need more people for this to happen,cause 5 ppl with con badges and forum names is not gonna cut it, atleast 10 or more atleast
Logged

Been going to Fanime Since 2008

Ayanami Rei First Child

  • Post in the Shell: SAC
  • Posts: 1471
    • View Profile
Re: 510 Alameda Gathering anyone?
« Reply #9 on: June 10, 2010, 10:18:34 PM »

hmm no idea maybe a saturday or sunday but since im out for the summer weekday is fine only if anyones free at all + we need more people for this to happen,cause 5 ppl with con badges and forum names is not gonna cut it, atleast 10 or more atleast
Hmmm...maybe create a Facebook page for it? Then we could start inviting all the people we know o.o
Logged

Rhornez

  • Prince of Post
  • Gender: Male
  • Posts: 1001
  • Hug me
    • View Profile
Re: 510 Alameda Gathering anyone?
« Reply #10 on: June 14, 2010, 02:29:06 PM »

hmm no idea maybe a saturday or sunday but since im out for the summer weekday is fine only if anyones free at all + we need more people for this to happen,cause 5 ppl with con badges and forum names is not gonna cut it, atleast 10 or more atleast
Hmmm...maybe create a Facebook page for it? Then we could start inviting all the people we know o.o
o.o i made my facebook right after fanime con and i dont know how to make a page yet...noooooob me
Logged

Been going to Fanime Since 2008

Runewitt

  • More than 2718 posts
  • Gender: Male
  • Posts: 4574
  • wat?
    • View Profile
Re: 510 Alameda Gathering anyone?
« Reply #11 on: June 14, 2010, 09:19:39 PM »

this is relevent to my interests..
Logged
Brevity is the soul of Wit.
Confusion is the soul of Runewitt.
Pages: [1]
 

Page created in 2.519 seconds with 24 queries.