2011 Kuroshitsuji: Gathering

Started by hellangel, December 06, 2008, 04:10:21 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hellangel

------------------------------CAST OF 2011---------------------------------

Durless Household
Grell - Angelx624, Enkai's, fixt's, Ghetto Kitsune, Hidinginthemist, kaileekei, Lady Saru, Marisuga (choir), MokurenTattoo, RiderG
Madam Red - Enkai kagaminerin02, kannazuki, udonoodle's

Phantomhive Household
Ciel - DeadlyWings (vol6cover), fixt, freedomtorhyme (wonderland), Hibari_Fangirl's, jazzyjailer (cage&skull), manik_semiramis, Marisuga's, Miyuran's, Mochisnack, Neliel, TwistedFayt (Vol6cover), udonoodle's (girl), UnheavenlyC├Čel, XSuzume TakeshiX
Sebastian - Angelx624's, DeadlyWings's, electrocute's, K&K4ever, Marisuga's, ruby19_4
Tanaka - KFCpops8's

Middleford Household
Elizabeth - electrocute

Trancy Household
Alois - Hibari_Fangirl, livi-chan, Raenef, RikuCosplayer, Touya no Miko (trap)
Cantebury - yukiko_no_niwa
Hannah - Jay444's

Royal House of India
Agni - ice queen
Souma - fanime_lo-ve

Noah's Circus
Dagger - Chessur's, Yukari Kaiba
Doll - Jay444
Joker - Chessur
Snake - chaosbark, SabienStrange

Informants and Others
Lau - Kites-kun
Ranmao - chibi_haku, manik_semiramis's
Ronald Knox - Moony
Undertaker - Duo Monkey
William - Moony's, Soxrocker04 (wonderland)
Upcoming events:

YCon | PMX | ALA | AOD | Fanime | AX

Inuashley

Depending on which day this ends up being, I should be there as Sebastian. ^^ I don't know if my Ciel can make it yet.
By the way, I'm also Inuashley on cosplay.com, don't know if you need that info for the list. ^^;
Next conventions: Fanime 2011, Anime Next (?), Anime Expo, AM2

hellangel

Quote from: Inuashley on December 08, 2008, 01:23:14 AM
Depending on which day this ends up being, I should be there as Sebastian. ^^ I don't know if my Ciel can make it yet.
By the way, I'm also Inuashley on cosplay.com, don't know if you need that info for the list. ^^;

h'okay, thanks. I'm planning it for Masquerade day, but keeping it clear of Masq rehearsals and such (group's going to be in Masq, so non-interference with Masq is guaranteed). Go ahead and toss in other options, though ^__^
Upcoming events:

YCon | PMX | ALA | AOD | Fanime | AX

Touya no Miko

OMG! What the Fugnuggets is going on?!

hellangel

Upcoming events:

YCon | PMX | ALA | AOD | Fanime | AX

yamaneko

Really, REALLY maaaaaaybe will go as either Elizabeth or Ciel in drag (see Episode 4) xDD;
Stephie Z.
2007 - Video Programming staff
2008 - Allen Walker (D.Gray-man) / Panels staff

(list subject to change based on budget and time issues)

hellangel

Quote from: yamaneko on December 11, 2008, 09:19:44 PM
Really, REALLY maaaaaaybe will go as either Elizabeth or Ciel in drag (see Episode 4) xDD;

LOL CAKE DRESS!
Upcoming events:

YCon | PMX | ALA | AOD | Fanime | AX

yamaneko

LOL yes! *has some kind of fetish for tornado curls* ///
Stephie Z.
2007 - Video Programming staff
2008 - Allen Walker (D.Gray-man) / Panels staff

(list subject to change based on budget and time issues)

hellangel

i've given up trying to figure out how elizabeth's hair works. i think they're just cones stuck on her head LOL
Upcoming events:

YCon | PMX | ALA | AOD | Fanime | AX

yamaneko

Stephie Z.
2007 - Video Programming staff
2008 - Allen Walker (D.Gray-man) / Panels staff

(list subject to change based on budget and time issues)

hellangel

Upcoming events:

YCon | PMX | ALA | AOD | Fanime | AX

error00004

. ___.; I might arrive in Ciel's pjs if I don't have enough time to make his cosplay :/
I have to many atm Dx and I'm running out of time.
Cosplays 10:
Noctis-FF XIII Versus
Mikuo-Vocaloid
Blood Seras-Hellsing
Dizzy-Guilty Gear
Dark Shiek-LoZ

raenef

If I can get off my lazy bum and start work, I'm hopefully gonna do someone from the circus, hopefully Snake, dagger or if I really get my butt in gear Joker. ( I loath thinking about how to make a working skeleton hand)
(member of Obscure Tomatoes Cosplay group)

hellangel

Quote from: raenef on January 05, 2009, 10:44:09 PM
If I can get off my lazy bum and start work, I'm hopefully gonna do someone from the circus, hopefully Snake, dagger or if I really get my butt in gear Joker. ( I loath thinking about how to make a working skeleton hand)

OMG JOKERRRRRR <3
Upcoming events:

YCon | PMX | ALA | AOD | Fanime | AX

raenef

haha, yea...but I gotta either find a skeleton hand and string it up, or make one. I mean, I can't just go grave robbing now can I? ::)
(member of Obscure Tomatoes Cosplay group)

raenef

I managed to get my hands on some skeleton hands, so I will be doing Joker. Any color pics anyone has would be greatly appreciated, I can't find his pants color. My friend is gonna do snake. if we have the even outdoors I can let her borrow my real snake XD
(member of Obscure Tomatoes Cosplay group)

hellangel

in the anime, was the guy in the wierd puppet episode Joker? but i wanted the see the whole circus...
Upcoming events:

YCon | PMX | ALA | AOD | Fanime | AX

raenef

#17
I havent been able to get ahold of too much of the anime, so I haven't seen that episode...

EDIT: the london bridge singing guy? I managed to find that on youtube XD
Nah, he's I think only from the manga

Edit edit: siigh, I found the little guy. Nah, the joker is http://www.theotaku.com/wallpapers/view/169727/the_circus second from left
(member of Obscure Tomatoes Cosplay group)

sael

Quote from: raenef on January 06, 2009, 11:41:02 PM
I managed to get my hands on some skeleton hands, so I will be doing Joker. Any color pics anyone has would be greatly appreciated, I can't find his pants color. My friend is gonna do snake. if we have the even outdoors I can let her borrow my real snake XD

Thank you for signing me up, Rae; had to go through several difference passwords 'til I found the one I used for this site @.x  So, as stated, I'll be attending as Snake. Must go find hair dye and a rubber snake...

hellangel

Upcoming events:

YCon | PMX | ALA | AOD | Fanime | AX