2

FanimeCon 2019 Forums

Advanced search  

News:

Pages: 1 2 [3]

Author Topic: Yeeaaa! I wanna dance with somebody!  (Read 13617 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

macaulayman

  • Maria-sama ga Post
  • Posts: 83
    • View Profile
Re: Yeeaaa! I wanna dance with somebody!
« Reply #40 on: April 21, 2009, 12:18:27 PM »

Anything for a fluffy girl!
Logged

narutofan17

  • Prince of Post
  • Gender: Male
  • Posts: 892
  • I rode a Shupuff to school today...BLACK JIRAIYA!
    • View Profile
Re: Yeeaaa! I wanna dance with somebody!
« Reply #41 on: April 22, 2009, 02:11:08 AM »

so are ppl seriously thinking about a meet up?

or is everyone throwing random ideas out there?

cmon, ppl do something with this thread, i want someone else besides me having epic gatherings

what more epic than clubbing? well then again i could think of cheaper alternatives. :P

but it would be fun to see anime fans get down and get their groove on the dance floor...

but i could always wait for the dances @ Fanime [ at least their free with the badge ].

lets do it.
Yeah
Logged
Tsunade! Where are you?!! I promise I don't bite.


Fanime 2010 Costume:
Jiraiya
King Dedede
Kenpachi
Arlong
BLACK JIRAIYA!!!!!

Lucifargundam

  • King Of The Forum Games
  • Post in the Shell: SAC
  • Gender: Male
  • Posts: 1391
  • You're not asking the right questions...
    • View Profile
Re: Yeeaaa! I wanna dance with somebody!
« Reply #42 on: May 02, 2009, 02:31:59 AM »

Msg me on gaiaonline.com or Xbox.com My names there is Lucifargundam.
Logged


if that the master a 'prentice have,
Entirely then that he him tell,
That he the craft ably may know,
Wheresoever he go under the sun.

Toki

  • Full Metal Post
  • Posts: 19
    • View Profile
Re: Yeeaaa! I wanna dance with somebody!
« Reply #43 on: May 05, 2009, 01:18:26 AM »

I would be completely up for a night on the town. I love to dance and I need something to do Wednesday night. (I know, the best day to go clubbing right?)

But really hey, if we get a whole bunch of geeks together than the turnout wouldn't be bad and theres less of that Saturday-night-at-the-club drama or whatever. Sounds good to me. 

Except I don't know anything about the night scene of San Jose... Eek :P
Logged

Ryo_Hellsing

  • Maria-sama ga Post
  • Gender: Female
  • Posts: 83
    • View Profile
Re: Yeeaaa! I wanna dance with somebody!
« Reply #44 on: May 05, 2009, 08:14:01 AM »

I would be down with the clubbing idea but I live past Sacramento so I'm driving down the morning of con.

But hey if any of Sacramento kids are bored then ja :D

The only clubs I know down here that are good for 18 + are:

Asylum [ Sunday]
Bojangles [ Wednesday]
Club 21 [ Friday]

And that's all I can think off :D


Logged

rude32

  • Post in the Shell: SAC
  • Gender: Male
  • Posts: 1464
    • View Profile
Re: Yeeaaa! I wanna dance with somebody!
« Reply #45 on: June 11, 2009, 07:58:13 PM »

So is anyone still up for this? Or should we just give up on it?
Logged
A hero forever loyal to the flames of war now rests in Outer Heaven

RUDE: Rub Up Desperate Elephants- Thanks shy-cosplayer

XpHoBiaX

  • Post in the Shell: SAC
  • Posts: 1600
  • I poke with needles
    • View Profile
Re: Yeeaaa! I wanna dance with somebody!
« Reply #46 on: June 11, 2009, 08:56:52 PM »

Sorry...It sounds nifty...but yeah I live far up past Sac as well. That and I sorta get in free at the clubs cuz I help my friend load/upload his Dj stuff.

HOLLA~!
Dj Are! Woooo~!
He's doing more producing now tho. ;)
Logged

2010 cosplay...?
Zero:80% Kadaj:?? Sisen:??

Jerry

  • More than 2718 posts
  • Posts: 5221
  • is a friend to all-be a plant or fish or tiny mole
    • View Profile
Re: Yeeaaa! I wanna dance with somebody!
« Reply #47 on: June 15, 2009, 08:48:33 AM »

I have a free house [for the time being this summer]

how about have someone with a good collection of music put it on my ps3, get some fancy lights, a fog machine and bam instant underground mini dancing location and no cover charge! :P

just and idea.  ;)
Logged
Facebook: https://www.facebook.com/jerry.pang


Games, Friends & Fanime oh my! :D

outcast

  • Maria-sama ga Post
  • Gender: Male
  • Posts: 73
    • View Profile
Re: Yeeaaa! I wanna dance with somebody!
« Reply #48 on: June 15, 2009, 03:44:15 PM »

I have a free house [for the time being this summer]

how about have someone with a good collection of music put it on my ps3, get some fancy lights, a fog machine and bam instant underground mini dancing location and no cover charge! :P

just and idea.  ;)
that could work.
Logged

destranacion

  • Maria-sama ga Post
  • Gender: Male
  • Posts: 113
  • is it goofy time yet guys?
    • View Profile
Re: Yeeaaa! I wanna dance with somebody!
« Reply #49 on: June 19, 2009, 11:04:33 PM »

I have a free house [for the time being this summer]

how about have someone with a good collection of music put it on my ps3, get some fancy lights, a fog machine and bam instant underground mini dancing location and no cover charge! :P

just and idea.  ;)

im in!!! i ll help if anyone else wants to do this!
Logged
pika ball player!

official jesus of fanime con!

rude32

  • Post in the Shell: SAC
  • Gender: Male
  • Posts: 1464
    • View Profile
Re: Yeeaaa! I wanna dance with somebody!
« Reply #50 on: June 20, 2009, 12:43:12 AM »

I have a free house [for the time being this summer]

how about have someone with a good collection of music put it on my ps3, get some fancy lights, a fog machine and bam instant underground mini dancing location and no cover charge! :P

just and idea.  ;)

im in!!! i ll help if anyone else wants to do this!
Sounds like Jerry's house is going to be turned into the next hot club.
Logged
A hero forever loyal to the flames of war now rests in Outer Heaven

RUDE: Rub Up Desperate Elephants- Thanks shy-cosplayer

Steve.Young

  • Senior Moderator
  • ***
  • Gender: Male
  • Posts: 1523
    • View Profile
Re: Yeeaaa! I wanna dance with somebody!
« Reply #51 on: June 20, 2009, 01:17:19 AM »

Haha...fog machine? haha
Logged
Director of Marketing
Staff Moderator - Fanime Forums.

Please PM me with any questions, comments, or concerns.

Steve[AT]Fanime[DOT]Com

Jerry

  • More than 2718 posts
  • Posts: 5221
  • is a friend to all-be a plant or fish or tiny mole
    • View Profile
Re: Yeeaaa! I wanna dance with somebody!
« Reply #52 on: June 22, 2009, 10:58:40 AM »

I already have the fog machine thanks for the Rockband Stage kit thank you very much. :P
Logged
Facebook: https://www.facebook.com/jerry.pang


Games, Friends & Fanime oh my! :D

rude32

  • Post in the Shell: SAC
  • Gender: Male
  • Posts: 1464
    • View Profile
Re: Yeeaaa! I wanna dance with somebody!
« Reply #53 on: June 23, 2009, 03:12:55 AM »

I already have the fog machine thanks for the Rockband Stage kit thank you very much. :P
so let everyone know when the next gathering is at your place and we'll be there.
Logged
A hero forever loyal to the flames of war now rests in Outer Heaven

RUDE: Rub Up Desperate Elephants- Thanks shy-cosplayer

Kizo

  • Full Metal Post
  • Posts: 1
    • View Profile
Re: Yeeaaa! I wanna dance with somebody!
« Reply #54 on: February 23, 2010, 09:39:38 PM »

i am doing the same thing this year
Logged
Pages: 1 2 [3]
 

Page created in 0.266 seconds with 24 queries.