electricity-lambs

FanimeCon 2019 Forums

Advanced search  

News:

Poll

which day should it be held?

march 1st
- 0 (0%)
march 8th
- 4 (50%)
some random later date
- 4 (50%)

Total Members Voted: 8


Pages: [1] 2 3 4

Author Topic: rocky horror gathering  (Read 10982 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

destranacion

  • Maria-sama ga Post
  • Gender: Male
  • Posts: 113
  • is it goofy time yet guys?
    • View Profile
rocky horror gathering
« on: December 31, 2007, 01:34:39 AM »

we dont have a date set yet but it is a saturday at midnight for sure! its in oakland and you must be 17+ with a valid ID to attend. we will choose a date on ppls preferences but i go alot so it doesnt matter to me!
Logged
pika ball player!

official jesus of fanime con!

Nightroad

  • Prince of Post
  • Gender: Female
  • Posts: 723
  • 13 sugars please!!!!
    • View Profile
Re: rocky horror gathering
« Reply #1 on: January 02, 2008, 08:29:22 AM »

That sounds like it could be fun!!!! Hmmmmmmm When would be a good time...I do know what ever works I guess Iam flexable!!!!! ;D Hope it works out!
Logged
Check out my fairly rescent DA account!
I wanna see my fanime friends on there!
http://robotdreams.deviantart.com/

DemonLordZabuza

  • Prince of Post
  • Gender: Male
  • Posts: 743
    • View Profile
Re: rocky horror gathering
« Reply #2 on: January 02, 2008, 01:30:34 PM »

I was asked to go to one of these once upon a time...last summer actually...maybe I might go this time around :D
Logged


"Even a demon can learn to love."
-Me

Lactose

  • Inu-Posta
  • Gender: Female
  • Posts: 343
    • View Profile
Re: rocky horror gathering
« Reply #3 on: January 02, 2008, 11:15:40 PM »

get me a date!
i'd love to go. =D
Logged
Lactose = Liz

felicity869

  • Post in the Shell: SAC
  • Posts: 1128
    • View Profile
Re: rocky horror gathering
« Reply #4 on: January 02, 2008, 11:55:39 PM »

sounds fun but also late and far...

Jerry

  • More than 2718 posts
  • Posts: 5221
  • is a friend to all-be a plant or fish or tiny mole
    • View Profile
Re: rocky horror gathering
« Reply #5 on: January 03, 2008, 08:32:53 AM »

get me a date!
i'd love to go. =D

*blink blink* hmm... scheme*  :D

Want me to kidnap Lok and randomly leave him tied up at your doorstep?

Then again I bet that isnt the first time thats its happened to him. Right Lok?  :P
Logged
Facebook: https://www.facebook.com/jerry.pang


Games, Friends & Fanime oh my! :D

DemonLordZabuza

  • Prince of Post
  • Gender: Male
  • Posts: 743
    • View Profile
Re: rocky horror gathering
« Reply #6 on: January 04, 2008, 08:39:05 AM »

get me a date!
i'd love to go. =D

*blink blink* hmm... scheme*  :D

Want me to kidnap Lok and randomly leave him tied up at your doorstep?

Then again I bet that isnt the first time thats its happened to him. Right Lok?  :P

Can I help?  I do wish to regain my tying up skills :D
Logged


"Even a demon can learn to love."
-Me

destranacion

  • Maria-sama ga Post
  • Gender: Male
  • Posts: 113
  • is it goofy time yet guys?
    • View Profile
Re: rocky horror gathering
« Reply #7 on: January 07, 2008, 02:45:42 PM »

ok im back with an info update ;D it costs 7 dollars, you must be 17 years of age or older with valid ID or proof of age.it is at the parkway theater in oakland on park street by lake merrit.

btw i will probably need a casual date(just in a friend sense of the word) so if there are any takers......? lol
Logged
pika ball player!

official jesus of fanime con!

Nightroad

  • Prince of Post
  • Gender: Female
  • Posts: 723
  • 13 sugars please!!!!
    • View Profile
Re: rocky horror gathering
« Reply #8 on: January 07, 2008, 08:35:57 PM »

Only 7 bucks!!! YAY! I can afford it!!! *happy dance* But what day would we go on???
Logged
Check out my fairly rescent DA account!
I wanna see my fanime friends on there!
http://robotdreams.deviantart.com/

destranacion

  • Maria-sama ga Post
  • Gender: Male
  • Posts: 113
  • is it goofy time yet guys?
    • View Profile
Re: rocky horror gathering
« Reply #9 on: January 08, 2008, 02:54:04 PM »

Only 7 bucks!!! YAY! I can afford it!!! *happy dance* But what day would we go on???
that is still being decided but it will be after valentines day because up untill then it will be horribly crowded i go every weekend for a while now except when i went to jerrys gathering thing and it is alwasy crowded until after feb. also the valentines weekend rush is so huge there because it is lingerie day. so i was thinking an early weekend in march
Logged
pika ball player!

official jesus of fanime con!

Nightroad

  • Prince of Post
  • Gender: Female
  • Posts: 723
  • 13 sugars please!!!!
    • View Profile
Re: rocky horror gathering
« Reply #10 on: January 08, 2008, 04:11:04 PM »

You go EVERY weekend!?! O.o You must have the movie memorized!!!!!!! ;D
Logged
Check out my fairly rescent DA account!
I wanna see my fanime friends on there!
http://robotdreams.deviantart.com/

~~Loktera~~

  • Onegai Post
  • Gender: Male
  • Posts: 2933
    • View Profile
Re: rocky horror gathering
« Reply #11 on: January 08, 2008, 09:58:34 PM »

get me a date!
i'd love to go. =D

*blink blink* hmm... scheme*  :D

Want me to kidnap Lok and randomly leave him tied up at your doorstep?

Then again I bet that isnt the first time thats its happened to him. Right Lok?  :P

Umm... okay?

I've been kidnapped for many purposes... Vampire LARPS, AD&D, Goth Raves. Just let me know when so I can get into costume first. (Brad Majors lol)

Can I help?  I do wish to regain my tying up skills :D
Logged
It all really depends how well the lies are told...

destranacion

  • Maria-sama ga Post
  • Gender: Male
  • Posts: 113
  • is it goofy time yet guys?
    • View Profile
Re: rocky horror gathering
« Reply #12 on: January 09, 2008, 02:37:16 PM »

You go EVERY weekend!?! O.o You must have the movie memorized!!!!!!! ;D
yeah i do lol but i still have some problems with yelleing the right lines at the right times etc.lol but im getting there
Logged
pika ball player!

official jesus of fanime con!

Nightroad

  • Prince of Post
  • Gender: Female
  • Posts: 723
  • 13 sugars please!!!!
    • View Profile
Re: rocky horror gathering
« Reply #13 on: January 09, 2008, 06:40:13 PM »

I am impressed!!! ;) I always forget what to bring...let alone the yelling!!! :D
Logged
Check out my fairly rescent DA account!
I wanna see my fanime friends on there!
http://robotdreams.deviantart.com/

destranacion

  • Maria-sama ga Post
  • Gender: Male
  • Posts: 113
  • is it goofy time yet guys?
    • View Profile
Re: rocky horror gathering
« Reply #14 on: January 10, 2008, 02:04:14 PM »

oh and another note on what to bring and what not; no rice(wedding scene) we use bubbles instead! ummm toilet paper for GREAT SCOTT! no meat products! some toast in ziplock baggies for (we will have a toast) playing cards (a card for sorrow) oh and no squirt guns!lol oh and bring clothes you are comfortable with taking off(if you get hit with tp during GREAT SCOTT you are expected to remove a piece of clothing or pieces!lol XD)
Logged
pika ball player!

official jesus of fanime con!

Nightroad

  • Prince of Post
  • Gender: Female
  • Posts: 723
  • 13 sugars please!!!!
    • View Profile
Re: rocky horror gathering
« Reply #15 on: January 10, 2008, 04:42:19 PM »

Sounds like FUN!!!!! I'll make sure not to wear lots of clothes... knowing my luck(bad) I will get hit!!! ;)
Logged
Check out my fairly rescent DA account!
I wanna see my fanime friends on there!
http://robotdreams.deviantart.com/

Lactose

  • Inu-Posta
  • Gender: Female
  • Posts: 343
    • View Profile
Re: rocky horror gathering
« Reply #16 on: January 10, 2008, 11:33:12 PM »

yeah, im no virgin, but im DEFINTELY no regular either. =P
soooo yeah. itll be tons of fun though. =) i cant wait.
ooh! and ill be your casual date. =P
Logged
Lactose = Liz

Jerry

  • More than 2718 posts
  • Posts: 5221
  • is a friend to all-be a plant or fish or tiny mole
    • View Profile
Re: rocky horror gathering
« Reply #17 on: January 10, 2008, 11:52:18 PM »

Sounds like FUN!!!!! I'll make sure not to wear lots of clothes... knowing my luck(bad) I will get hit!!! ;)

wait... ur not suppose wear clothes to this?  O_O

whoa... i must be a noob.

Lactose- Awww... and I guess we'll have to save another 'movie night' for another time i guess? *emo tear*
Logged
Facebook: https://www.facebook.com/jerry.pang


Games, Friends & Fanime oh my! :D

edendreams

  • Steel Angel Post
  • Gender: Female
  • Posts: 445
    • View Profile
Re: rocky horror gathering
« Reply #18 on: January 10, 2008, 11:58:50 PM »

oooh i always wanted to go to one of these and i totally have a outfit to wear!! *YAY a chance to wear go goth!*

lolz but seriously i'm in just let me know when you all want to go. they do the same thing out in livermore too at the vine theatre's and it's a whole lot safer and less crowded but i need to see if it's still going on
Logged

a little art by me ^-^

Jerry

  • More than 2718 posts
  • Posts: 5221
  • is a friend to all-be a plant or fish or tiny mole
    • View Profile
Re: rocky horror gathering
« Reply #19 on: January 11, 2008, 12:15:49 AM »

wow. so more than once places does this?

I didnt know Rocky Horror was that... popular.


Such a Sw33t Transvestite adventure...

Whatever that is...  ::)
Logged
Facebook: https://www.facebook.com/jerry.pang


Games, Friends & Fanime oh my! :D
Pages: [1] 2 3 4
 

Page created in 0.065 seconds with 27 queries.